Witamy we Freightlink. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z rezerwacjami cargo, wiemy, że są pewne rzeczy, których mogłeś wcześniej nie doświadczyć. Oto niektóre z najczęściej zadawanych pytań przez naszych nowych klientów.
Gdzie mogę sprawdzić dostępność rejsów?
Niestety nie wszyscy armatorzy promowi udostępniają informacje o dostępności miejsc w czasie rzeczywistym. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność miejsc na konkretne rejsy, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
Jak sprawdzić, co obejmuje mój bilet?
Po prawej stronie harmonogramu każdej przeprawy znajduje się przycisk "Szczegóły". Po kliknięciu tego przycisku będziesz mógł zobaczyć, co obejmuje bilet, np. posiłki, kabiny itp.
Z jakim wyprzedzeniem powinienem dokonać rezerwacji?
Aby zwiększyć prawdopodobieństwo rezerwacji biletu, zalecamy dokonanie jej jak najwcześniej. Przed odprawą należy również upewnić się, że spełnione zostały wszystkie niezbędne wymogi celne.
Gdzie mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?
Status rezerwacji i wiele innych informacji znajdziesz na pulpicie nawigacyjnym swojego konta.
Co to jest rezerwacja EDI?
Około 80% naszych operatorów jest z nami połączonych za pośrednictwem EDI (Elektroniczna Wymiana Danych). Oznacza to, że mamy bezpośrednie połączenie w czasie rzeczywistym z armatorem w celu dokonywania nowych rezerwacji i aktualizacji.
Kiedy otrzymam fakturę za rezerwację?
Po otrzymaniu potwierdzenia od armatora, że Twój pojazd został przetransportowany, Twoja faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany w pierwotnej rezerwacji.
Co oznaczają różne statusy rezerwacji?
Nasze narzędzi Track & Trace do śledzenia i monitorowania wyświetla następujące statusy "w toku" dla Twojej rezerwacji -
ASR - Oczekiwanie na odpowiedź dostawcy
Wysłaliśmy szczegóły Twojej rezerwacji do armatora i czekamy na potwierdzenie, że informacje te zostały otrzymane.
ACR - Oczekiwanie na odpowiedź klienta
Czekamy na więcej informacji/szczegółów lub na konkretną decyzję klienta przed kontynuowaniem rezerwacji. Twoja rezerwacja nie może zostać przesunięta z ACR do Zakończona bez wcześniejszego otrzymania od Ciebie tych informacji.
WL - Lista oczekujących
Twoja rezerwacja jest na liście oczekujących. Może to wynikać z wielu powodów. Aby dowiedzieć się więcej skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar mojego pojazdu w aplikacji Freightlink?
Po dotknięciu ikony listy rozwijanej obok opcji pojazdu możesz przeglądać różne typy i długości pojazdów, aby wybrać ten, który ma zastosowanie do Twojego pojazdu.
Jak dokładne muszą być moje dane podczas dokonywania rezerwacji?
Podanie prawidłowych i dokładnych informacji jest kluczowe. Jeśli nie masz pewności odnośnie jakichkolwiek danych, które musisz podać, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.