Seatruck dodaje nowy statek na trasie Liverpool - Dublin
W listopadzie 2015 roku Seatrcuk Ferries dodały nowy statek na trasie Liverpool - Dublin. Jakie będzie to miało naczenie dla kierowców cargo?
<strong>Szybkie porady dotyczące rezerwacji promów cargo dla firm przewozowych i dostawczych oraz kierowców ciężarówek</strong>
Wspieramy Twoją firmę oferując szczere porady oparte na dokonywaniu tysięcy rezerwacji promowych rocznie na ponad 550 trasach i wśród ponad czterdziestu armatorów.
Tutaj, w Centrum Wiedzy Freightlink, dysponujemy wskazówkami, radami i dzielimy się naszą ekspercką wiedzą przygotowaną specjalnie dla Ciebie i dostosowaną do tego, co robisz.
Zajrzyj do działu najczęściej zadawanych pytań, przeczytaj artykuły i sprawdź nasze studium przypadku, aby znaleźć odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
W listopadzie 2015 roku Seatrcuk Ferries dodały nowy statek na trasie Liverpool - Dublin. Jakie będzie to miało naczenie dla kierowców cargo?
Istnieją dwa rodzaje dostępnych promów – prom pasażerski, czyli inaczej "Ro-Pax" oraz prom typowo towarowy. Decyzja, czy wybrać prom pasażerski czy też towarowy zależy od wielkości pojazdu, którym podróżujesz.
Tirrenia Lines ogłosiła, że od 1 września 2017 będzie operować sześcioma przeprawami w tygodniu do Katanii.
Po ponad 29-letniej nieobecności Tirrenia Lines wraca. Nowy statek będzie operował na nowej trasie cargo łączącej Livorno z Katanią. Nowa trasa będzie dodatkiem do 13 innych, którymi Tirrenia Lines obecnie operuje. Operator ten oferuje połączenia statkami cargo i pasażerskimi z Włoch na Sycylię oraz do Wysp Tremiti na Morzu Adriatyckim.
Analiza ruchu cieżarowego jest obecnie przedmiotem dyskusji podczas kontynuacji nowej obwodnicy autostrady M6 do Heysham.
Świetne wieści dla brytyjskiego rządu, ale co dokładnie oznacza to dla zagranicznych kierowców i na co przeznaczone zostaną fundusze?
Fakt, że wiele osób preferuje wybór zarabiania na życie jako kierowca ciężarówki czy vana oznacza, że branża logistyczna może liczyć na regularny przypływ potencjalnych pracowników.
Zmodernizowany świat, w którym odpowiedź „nie wiem, jak” lub „nie jest to możiwe” nie ma prawa bytu nasuwa pewne wymogi, do których niedopasowanie grozić może niebezpieczeństwem „pozostania w tyle” czyli za konkurencją.
Zawód kierowcy ciężarówki lub busa jeszcze całkiem niedawno oznaczał stabilny napływ pracy przez co najmniej pięć dni w tygodniu - zazwyczaj pozwalając na odpoczynek w weekendy, będące wolnymi od pracy. Dzisiaj już sam fakt, że logistyka operuje przez siedem dni w tygodniu oznacza, że branża potrzebuje dodatkowej siły roboczej, aby sprostać nieustannie rosnącym wymaganiom.
Jeśli jesteś nowy w temacie promów cargo, lub po prostu potrzebujesz nieco więcej informacji to świetnie trafiłeś. Jesteśmy pasjonatami udzielania wskazówek i porad.Przygotowaliśmy dla Ciebie Centrum Wiedzy, które pomoże Ci zaplanować najlepsze rozwiązania dla twojej firmy.