Jeżeli zarezerwowałeś przeprawę promową z jednym z poniższych armatorów, rezerwacja zostanie przetworzona automatycznie, 24 godziny na dobę. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailem/SMSem po kilku minutach od rezerwacji:
- DFDS Dover
- Eurotunnel
- Stena Line
- Irish Ferries
- P&O Ferries Irish Sea
- P&O Ferries North Sea
- Wightlink
Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest od 08:00 do 24:00 od poniedziałku do soboty, oraz od 09:00 do 24:00 czasu polskiego, w niedzielę. W tym czasie, dołożymy wszelkich starań, by przesłać Państwu numer referencyjny rezerwacji tak szybko, jak to możliwe.
Wszelkie rezerwacje złożone poza wyżej wymienionymi godzinami, będą przetworzone w godzinach pracy Biura. Prosimy mieć na uwadze, że niektórzy operatorzy mają inne godziny otwarcia niż my, dlatego też bilety są rezerwowane tak szybko, jak tylko istnieje taka możliwość.
W przypadku gdy armator nie może zapewnić potwierdzonego miejsca na wybraną przez Państwa przeprawę, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem by omówić inne alternatywne połączenia.
Jeżeli nie otrzymałeś numeru referencyjnego rezerwacji w ciągu 24 godzin od jej złożenia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +44 1772 851 940 by został on przesłany ponownie.