Jeżeli kierowca nie pojawi się na odprawie, będzie to klasyfikowane jako “NO SHOW”. Nie pojawienie się na odprawie traktowane jest zarówno przez operatorów, jak i przez Freightlink bardzo poważnie.
Klienci, którzy permanentnie rezerwują miejsca na promach i ich nie wykorzystują, mogą nie otrzymać miejsc w przyszłości. Dodatkowo w zależności od trasy, armatorzy wprowadzili opłatę „no-show” – opłatę za nie pojawienie się na odprawie. Prosimy pamiętać o dokładne sprawdzenie daty i godziny przeprawy, jeżeli coś się nie zgadza, prosimy o informację.
Najczęściej można zmienić lub anulować rezerwację bez dodatkowych kosztów, co najmniej dwie godziny przed przeprawą. Dlatego zawsze prosimy o informację wcześniej.
Jeżeli spóźniłeś się na prom, ale w dalszym ciągu chcesz skorzystać z rezerwacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +44 1772 851 940, które przerezerwuje bilet na kolejny dostępny prom.