„W związku z dużym ryzykiem pożaru, zgodnie z wytycznymi MCA (MGN 341 oraz MGN21) pojazdy z włączonym silnikiem nie będą dłużej akceptowane na górnym pokładzie okrętu. Okręty operujące na trasie Calais <> Dover zostały wyposażone w możliwość podłączenia elektrycznego pojazdu na pokładzie.” P&O Ferries
Nazwa Okrętu | Max wysokość (m) | Max długość (m) | Max szerokość (m) | Dostępne podłączenia | Górny pokład & dodatkowe informacje |
---|---|---|---|---|---|
Spirit of France | 4.8 | 26.0 | 5.0 | 42 x 415v Socket Outlets is 32 15 x 230v Socket Outlets BS 3 Pin Doubles 4 x 220v Blue Socket Outlets for Medi Vans |
3 x 415v górny pokład dla sygnału GPS 2 x 230v górny pokład dla sygnału GPS 2 x 220v górny pokład dla sygnału GPS W nagłych wypadkach posiadamy adaptor z BS 3 pin do Blue Socket |
Spirit of Britain | 4.8 | 26.0 | 5.0 | 46 x 415v Socket Outlets is 46 15 x 230v Socket Outlets BS 3 Pin Doubles 4 x 220vac Blue Socket Outlets for Medi Vans |
2 x 230v górny pokład dla sygnału GPS |
Pride of Burgundy | 4.8 | 26.0 | 5.0 | 4 x 220v 15amp 50hz 35 x 440v 32amp 50hz |
1 x 220v górny pokład dla sygnału GPS 4 x 30m dostępne przedłużacze |
Pride of Canterbury | 4.8 | 26.0 | 5.0 | 6 x 230V 16A 50Hz 40 x 415V 35A 50hz |
6 x 230V 16A 50Hz dla sygnału GPS |
Pride of Kent | 4.8 | 26.0 | 5.0 | 6 x 230V 16A 50Hz 34 x 415V 35A 50hz |
TBA |
European Seaway | 4.8 | 26.0 | 5.0 | 34 x 415V 32A 3 phase 4 pin 1 x 220v 32A 5 x 220v 16A 6 x 110v 16A |
Górny pokład dla sygnału GPS 415V potrzebny Earth Clamp by działało prawidłowo |
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji pobierz przewodnik P&O lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.