Z przyjemnością informujemy, że bramka Fastgate w Europoort jest już gotowa do obsługi ruchu towarzyszącego od godziny 13:00 w dniu 18.04.2024.
Kierowcy będą teraz korzystać z Fastgate, aby odprawić się na rejs w następujący sposób:
- Fastgate automatycznie pobierze rezerwację z systemu za pomocą rejestracji pojazdu lub identyfikatora jednostki (jeśli system nie rozpozna jednostki, kierowca może wprowadzić numer rezerwacji na ekranie dotykowym kiosku). Uwaga: pojazd nie będzie mógł wjechać do portu bez rezerwacji, a rezerwacji nie można dokonać przy bramie.
- Kierowca zeskanuje swój paszport za pomocą skanera paszportowego w kiosku - jest to obowiązkowe dla brytyjskich służb granicznych.
- Kiosk poinformuje kierowcę, gdzie zaparkować na terminalu.
- Kiosk wydrukuje 2 bilety:
- Karta pokładowa
- Karta docelowa - kierowca powinien umieścić ją w oknie kabiny wewnątrz pojazdu - informuje to personel portu, czy pojazd podróżuje do Hull czy Tilbury.
- Kierowca zeskanuje kod QR na karcie pokładowej w kiosku pokładowym w recepcji statku, aby wydrukować kartę dostępu do kabiny*.
*Należy pamiętać o pewnych różnicach w stosunku do standardowego procesu w ciągu pierwszych kilku tygodni:
System jest wdrażany stopniowo, dlatego początkowo karta dostępu do kabiny będzie przekazywana kierowcy w następujący sposób:
- Kierowca musi zanieść kartę pokładową do recepcji na pokładzie statku - uprzejmie prosimy, aby kierowcy udawali się bezpośrednio do recepcji po wejściu na pokład.
- Personel recepcji zapisze numer kabiny i punkt zbiórki awaryjnej na karcie pokładowej i przekaże kierowcy odpowiednią kartę dostępu do kabiny.
Będziemy ponownie informować o zmianach w tym procesie.
P&O Ferries